poniedziałek, 27 września 2010

Kurs #6

Witamy ! 
Dzisiaj przedstawiamy kurs na "wydarte" serce . 
Potrzebne nam będą 
-baza kartki, dwa docięte na wymiar papiery,klej,nożyczki lub nożyk ,tusz i ozdoby wedle własnego uznania.

Moją bazą jest kwadrat 13,5x13,5

na wybranym papierze z wzorem rysuję serce i następnie je wycinam zostawiając margines na "wydarcie"

Po wycięciu ,szargam nożykiem brzeg serca i następnie wyginam go na stronę wzoru
tuszujemy po wygięciu
naklejamy gotowe serce na drugi papier ( choć niekoniecznie ,wszystko zależy jaki chcemy mieć efekt)
zdobimy wedle uznania i gotowe .
Mam nadzieję że kurs jest jasny i komuś się przyda ,będzie nam niezwykle miło jeśli pochwalicie się  swoimi pracami  wykonanymi według kursu :)
Pozdrawiamy :)
załoga Diabelskiego Młyna

5 komentarzy:

  1. merci wielkie, jako kompletna nowicjuszka w tej branży uwielbiam wszystkie kursy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kurs ...już wykorzystałam :-)
    http://malflu.blogspot.com/2010/09/na-talerzu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja i ja :)
    http://arttscrap.blogspot.com/2010/10/kartka-dla-dziadka.html

    OdpowiedzUsuń