poniedziałek, 7 marca 2011

12.Diabelskie wyzwanie - PODSUMOWANIE

Dziękujemy za udział w 12.Diabelskim wyzwaniu!
Niesamowite prace zgłaszacie! Nie możemy doczekać się następnych :D

Prace zgłosiły:


Ecila
MAGiALENA
Aszczka
Aśko
Shiart
krystynas
taia
Klarysa
scrapjoanny
Magda_M
Ela17
Groszek
Kathinna
Edzia
karitsa@
paulisia
hania739
Madzik
MłodaKobieta
asia3city
Joasiunia:)
madmad35
wiśnia
seelennea
Justyna
Nojta
Pasja Kati
Marta
Magda
Colorina
Agnieszka/Ona_i_ja
rumianek
Arte Banale
Colorina
Agnieszka/Ona_i_ja
karitsa@
Mazmika
Ecila
Moniś-ka
Karaluszek
Gunnila



Po głosowaniu i sporach przyznałyśmy wyróżnienie Arte Banale



Zapraszamy do udziału w 13. Diabelskim wyzwaniu!

2 komentarze:

  1. O rany, rany!!!! Dziękuję wam bardzo! Jestem taka zakręcona, że dopiero dziś zauważyłam:)
    Strasznie dumna jestem, nie ma co!
    Jeszcze raz bardzo serdecznie pozdrawiam całą wyśmienita załogę i innych uczestników wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń