środa, 6 kwietnia 2011

Diableskie Wyzwanie

Witajcie w dniu wiosennym!

Zapraszamy Was dziś do nowego Diabelskiego Wyzwania. Rozpoczynamy nim cykl wyzwań dwutygodniowych, ukazujących się w środy.

Zbliżają się Święta Wielkanocne, dlatego proponujemy Wam coś ładnego, ozdobnego i zarazem praktycznego. Na 14 wyzwanie wykonajmy
koszyk wielkanocny!
Możecie zrobić go od samiutkiego początku bądź możecie zaltretować jakieś pudełko, jak zrobiła to Noami.Dajcie ponieść się fantazji wiosennej!

Oto, jak z tym wyzwaniem poradziła sobie nasza Nowa Załoga :)

AgnieszkaBe












Do obejrzenia szczegółów koszyczków zapraszamy na blogi naszych Projektantek.

Na Wasze prace czekamy do 19 kwietnia do północy.
Zapraszamy serdecznie do wspólnej zabawy!

Jednocześnie przypominamy o Konkursie Prima Aprilisowym, do wygrania atrakcyjna nagroda!




12 komentarzy:

  1. A ja miałam w planie zrobić koszyczek więc wyszłyście mi na przeciw.
    Fajne są wasze koszyczki

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszymy sie ogromnie ze wyzwanie podpasowalo Ci, wiec Ewkaka czekamy z niecierpliwoscia na Twoja wersje koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne koszyczki i bardzo ciwkawe, na czasie wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zgłosiłam swój koszyczek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zgłosiłam mój koszyczek:)
    Pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam moja "zmaltretowana" doniczke.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i ja jakiś koszyczek do końca jutrzejszego dnia zrobię. Ale gdzie go mam potem zgłosić?
    Podziwiam piękne koszyczki pokazane w tym poście.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Terra wystarczy kliknąć add your link i wypisać dane...

    Jeżeli będziesz miała problem z wrzuceniem to pisz tutaj a ja pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tulipanko, dziękuję za poradę.
    Na koszyczek pomysł już mam, ale dopiero jutro po południu będę go realizować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też już swój koszyczek zgłosiłam, choć nie wiem, czy właściwych dla tego wyzwania składników użyłam.

    OdpowiedzUsuń