środa, 5 października 2011

jesienne wyzwanie :)

Witajcie :)

No nie ma co się oszukiwać, mamy jesień na całego. Mimo iż w Polsce ciepło, a w UK wręcz upał, to u nas w Irlandii można powiedzieć, że jesień od sierpnia trwa... 
Ale ja tam jesień lubię, to jedna z czterech moich ulubionych pór roku ;) Kojarzy mi się z Babim Latem, słonecznymi dniami, wrzosem, zmieniającymi kolory liśćmi i tym cuuudownym dźwiękiem kiedy się po nich chodzi... a odkąd przyjechałam do Irlandii kojarzy mi się też z cudnym ciepłem kominka... 
I w związku z tym kominkiem... mamy dla Was kolejne fantastyczne wyzwanie - proponujemy wykonać lampion/latarenkę na jesienne wieczory.
Latarenka może być gotowa (kupiona w sklepie, ozdobiona przez Was), bądź wykonana od podstaw. Wszystko zależy od Was, jedynie czego oczekujemy to ma ona nawiązywać do jesieni, ma być baaaardzo jesienna :) Puśćcie więc wodze fantazji, pognajcie do parku po skarby i do dzieła :):)

A tymczasem zobaczcie co przygotowała dla Was nasza Załoga:

Noami 
przygotowała fantastyczny i wesoły lampionik na romantyczne kolacjowanie z mężem :)



AgnieszkaBe 
wyczarowała niezwykle klimatyczny lampion z darów jesieni



Karmeleiro 
przygotowała niezwykle przytulną latarenkę mi osobiście kojarzącą się z domkiem babci w którym pachnie smakowitymi jesiennymi przetworami z kotem na piecu, suchymi liśćmi i kasztanami


Anniko
wykonała bardzo pomysłowy lampionik z listkami (sprawia kapitalne wrażenie nieco oszronionego porannymi przymrozkami)


Magda
która o mało co nie puściła domu z dymem przygotowała (z wielkim jak widać poświęceniem) latarenkę z materiałów, które można znaleźć w lesie lub w parku


a ja, Bajjka
wykonałam latarenkę w moich ukochanych jesiennych kolorach (no może brakuje fioletu)


Życzymy udanych klimatycznych jesiennych wieczorów i czekamy z niecierpliwością na Wasze prace :):)



7 komentarzy:

  1. o kurcze fajne wyzwanie muszę się wysilić i coś pomyśleć na ten temat :) może glina pójdzie w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, glina, ale czad!!!!!! czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może ktoś z czytelników ma chęć na wymiankę ATC? Jeśli tak, to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak mysle mysle i mysle i sie zdecydowac nie moge .. zlapalam za gline ... niby zarys jest ale wykonczenia niema pomyslu ... a narodził sie nowy ... wiec chyba bedzie zupełnie inny .. ale mi daliscie do myslenia heh:) ale cos zrobie w koncu napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłam i dodałam już :) techniką decoupage , moze jeszcze zdaze za jakis czas zrobic z gliny bo mam juz pomysl :)

    OdpowiedzUsuń