środa, 1 lutego 2012

Diabelskie Wywanie - ABily


Witamy ciepło w zimowe południe!

Na początku szybka wzmianka "techniczna" - dziękujemy bardzo bardzo serdecznie za wszystkie nadesłane zgłoszenia do naszego zespołu, dostałyśmy ich prawie 30! Naprawdę bardzo trudno było wybrać jedną osobę.. więc do naszego zespołu dołączą dwie niesamowicie zdolne kobitki: MAGDA M., która jest z nami już od dziś, oraz ZUZANKA, która dołączy do nas za około 2 tygodnie, ponieważ w tej chwili akurat leży na porodówce - trzymamy kciuki!

A teraz do rzeczy! Dzisiaj spróbujemy rozgrzać Was Diabelskim Wyzwaniem, ale w nowej odsłonie. Od tego roku, do wszystkich Diabelskich Wyzwań będziemy zapraszać kretywnych gości, którzy będą wymyślali dla Was niebanalne wytyczne ;) Jest jeszcze inna dobra wiadomość - wszystkie Diabelskie Wyzwania będą miały nagrody!

Do dzisiejszego Diabelskiego Wyzwania zaprosiłyśmy świetną crafterkę, której znakiem rozpoznawczym jest romantyczny styl, pastelowe kolory i cudne broszki - ABily!



Żebyście mogli lepiej poznać ABily, przeprowadziłyśmy z nią mały wywiad:

1. Powiedz kilka słów o sobie...
Witam , mam na imie Agata, od 2, 5 roku mieszkam z Holandii wraz z mężem i 2 kotami: Bellą i Eddiem. Mieszkamy nad morzem i uwielbiam spędzać czas na plaży, lubię kuchenne eksperymenty, buszowanie po pchlich targach oraz craftowanie.

2. Od kiedy zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?
Sama zaczęłam tworzyć tuż po zamieszkaniu w Holandii, zmuszona zmianą stylu życia postanowiłam znaleść sobie kreatywne zajęcie. Przede wszystkim staram się upiększać i dekorować moje mieszkanie i otoczenie, od tego sie zaczęło . Najpierw zainteresowal mnie decoupage, później haft, szycie różności, nie dawno zaczęłam scrapować.

3. Jaki jest Twój ulubiony styl, kolor i forma?
Uwielbiam jasne, pastelowe kolory. Najczęściej otaczam się białymi, pastelowym: niebieskim, różowym oraz szarościami. W domu dominują powyższe oraz kremy i beże. Nie lubię nagromadzenia barw i deseni, moje prace zwykle są proste, skromne i czyste, aczkolwiek z duża nutką romantycznych dodatków a także klasycznych francuskich motywów. Kropki, paski oraz kratki w pastelowym wydaniu to równiez moje koniki. Potrafię je wykorzystać zarowno w dekoracjach domowych, broszkach jak i scrapowych tworach. Ostatnio uwielbiam pracę z materiałem i czekam na upragnioną maszynę do szycia. W tym widze swoją przyszlość.

4. Co Cię najbardziej inspiruje?
Codzienne życie, piękne przedmioty z duszą oraz kreatywne osoby. Ponieważ tworzę najczęciej kobiece dodatki, powstają one pod wpływem chwili, gdy zobaczę dany materiał już w myślach wyobrażam sobie do czego mógłby pasować, z jakim ubraniem ładnie mógłby się skomponować. Zresztą to widać na moim blogu - rękodzieło przeplata się z szafiarstwem. Uwielbiam szyć przede wszystkim dla siebie i dla własnej przyjemnosci. Jeśli przy okazji mogę komuś zrobić przyjemność i stworzyć coś specjalnego dla innych osób to bardzo chetnie to robię. Lubię rownież przywracać starym przedmiotom nowy blask, dlatego odnawianie, malowanie i dekorowanie przedmiotów codziennego użytku to równiez coś, co szczególnie lubię.


No to teraz popatrzcie co wymyśliła ABily na dzisiejsze wyzwanie:
Witajcie, zapraszam na kolejne wyzwanie w Diabelskim Młynie.

Zapraszam do zrobienia broszki. Technika, styl, materiały, dodatki, kolory dowolne. Jedynym wymogiem jest stworzenie takiej broszki, dzięki ktorej możemy w jakiś sposób poznać jej tworcę, jego upodobania, charakter. Zróbcie więc broszkę w swoich ulubionych kolorach bądź kolorach, którym przypisywane jest konkretne znaczenie, dobierzcie materiał, ktory określi czy lubicie prostotę czy przepych, wybierzcie dodatki, ktore powiedza nam np. coś o Waszym znaku zodiaku. A może zrobicie broszkę –zwierzaka, bo kochacie swojego kota? Albo broszkę zdekupażowaną, scrapową bo kochacie wycinanki, papiery, grafiki A.Muchy, Klimta czy MM??? W tym względzie macie pełną dowolność. Dodatkowym wymogiem jest zrobienie zdjęcia własnej stylizacji z broszką. Ważne jest by było widać przypiętą broszkę do sweterka, płaszcza, szala, torebki, czyli wszedzie tam, gdzie lubicie nosić ozdoby.
Będzie miło jesli w paru słowach opiszecie swoją broszkę i jej symbolikę.


Moja broszka jest biała, gdyż kocham biel, uczucie czystości i świeżości. Biel jest uosobiana z niewinnością i chwilami szczęścia. Użyłam delikatnej organtyny, przez co broszka stała się delikatna i bardzo romantyczna, ponadto wykorzystałam mój ulubiony symbol Fleur de lis, materiał kropkowany oraz tasiemkę zygzakowatą, którą uwielbiam i ciągle wykorzystuję do tworzenia swoich prac.

A teraz zobaczcie jakie broszki wykonał nasz Diabelski Zespół:

Magda M.: Serduszko w jednym z ulubionych połączeń kolorystycznych, proste i wesołe, idealnie do mnie pasujące


Noami: moja broszka jest wesola i intensywna w kolorach bo w takich mi do twarzy :)
Noomiy: moje ukochane połączenie kolorystyczne, szary+róż, proste przeszycia, filc i "XO".
Czyli to co lubię najbardziej :)

Klaudia: broszka w moich ulubionych kolorach - czarnym i czerwonym. Dodatkowo są to kolory maków - moich ulubionych kwiatów :)

Anniko: Moja broszka to wdzięczna kokarda w ulubiony we mnie wzór - paski i z udziałem mojego ulubionego koloru - czerwonego. Dodałam trochę organzy i malutki kwiatek, bo mimo uwielbienia dla żywych kolorów siedzi we mnie romantyczna dusza :)

Tulipanka: Moja broszka w 100% pokazuje jaka jestem i co lubię - lubię kolory pastelowe, jasne i delikatne i stąd ten kolor. Uwielbiam koronki i kwiatki więc i te rzeczy musiały się na niej znaleźć . A przede wszystkim kocham motyle - i dlatego tego elementu również nie mogło zabraknąć na broszce.


Nagrodą w dzisiejszym Diabelskim Wyzwaniu jest bon na zakupy w sklepie Scrap Pasja o wartości 50 zł!
Igły w dłoń i do dzieła! Wyzwanie trwa do 14 lutego do północy!





36 komentarzy:

  1. o to cos dla mnie :D wspaniale wyzwani! A broszki cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyzwanie - nic tylko się brać do roboty^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No to chyba trzeba zacząć pracę nad broszką
    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm.. broszki jeszcze nie robiłam.. więc chyba najwyższa pora podjąć takie wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooww! co jedna to piękniejsza.... Zabieram sie do czarowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak milo czyta sie wasze komentarze :) jestem niezmiernie ciekawa Waszych broszek! Z checia podpatrze jakies nowe ksztalty i pomysly na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłosiłam moją broszkę, wprawdzie zrobiłam ją jakiś tydzień temu, ale dopiero dzisiaj pokazałam na blogu, więc chyba się liczy? jest przypięta do mojego ukochanego bezrękawnika;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna zabawa :-) Jestem raczkującym oglądaczem, jak przekazać Wam do 14-tego lutego pomysł na broszkę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Lili, niestety prace na wyzwania muszą być nowe, zrobione nie wcześniej niż w dniu wystawienia wyzwania :/

    MarchEwka, jeśli chodzi Ci o to jak dodać swoją broszkę, to zapraszam tu: http://diabelskimlyn.blogspot.com/p/instrukcja-zgaszania-prac.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie,

    chciałam dołączyć do zabawy ale niestety nie otwierają się okna ze zdjęciami z mojego posta i widzę niestety przycisku NEXT STEP! Co robić dziewczyny ?????

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasandro - wystarczy wpisać url, login i mail i nacisnąć "submit" i wystarczy :) i praca dodana - czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie się przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykasowałam swoje zdjęcie z powodu, iż nie mogę zrobić dodatkowych zdjęć. Już wczoraj broszka powędrowała do babci z okazji jej imienin. Wczoraj były imieniny Marii. Postanowiłam skasować moje zdjęcie. Zrobię drugą broszkę i zgłoszę się ponownie. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm choć zdjęć moich nie ma to widzę się jako 12ta na liście więc chyba wszystko dodane jak trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Puchilinko - super no to czekamy :)
    Sztuk kilka - tak wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.cos-z-niczego-mandarine.blogspot.com

      Usuń
    2. aby zgłosic broszke musisz dodac link powyzej do inlinkz, wystarczy nacisnac na add your link i wypelnic imie @ i podac linka do posta z praca :)

      Usuń
  17. I ja zgłaszam swoją (mam nadzieję, że papier też się liczy;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyzwanie super, uwielbiam broszki no i postaram się stworzyć jakąś nową:) i się nią pochwalić

    OdpowiedzUsuń
  19. No udało mi się wykonać broszkę, którą właśnie dodałam :). Dziękuje i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Udało się właśnie skończyłam broszkę dodałam ją przed chwilką:) Dziękuję i czekam na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Waszej zabawie, w końcu zrobiłam broszkę, która daaawno chodziła mi po głowie ;}
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie tez się udało, chociaż na ogół broszek nie robię. Zainspirowałyście mnie do czegoś więcej niż zrobienie broszki. Poczytajcie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Udało mi się! Nawet zdążyłam sfotografować ;) Mam nadzieję, że fakt, że na zdjęciu jest mnie tylko kawałek nie będzie elementem dyskwalifikującym - w końcu, jest to bardzo ładny kawałek dekoltu i policzka! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam swoją rybią broszkę. Mam nadzieję, że udało mi się ją poprawnie dodać :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiększam grono zgłaszających. Mam nadzieję, że prawidłowo dokonałam zgłoszenia. Nie wiem tylko dlaczego obok mojego nicku pojawia się czerwony krzyżyk?

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem czy mi się udało wstawić prawidłowo... bo mi się przy mnie czerwony krzyżyk wyświetla... ale jak klikam to wchodzi na blog, więc może się udało:)
    Pozdrawiam i dziękuję za to wyzwanie... dla mnie osobiście to na prawdę było mega-wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja te zrobiam, ale nie zdazylam podlinkowac zajeta randkowaniem wczoraj do pozna... :) piekne prace dziewczyny, mam nadzieje, ze nastepnym razem uda mi sie na czas! tu moja brocha http://worqshop.wordpress.com/2012/02/14/serduszkowa-broszka-szydelkowa-a-crochet-heart-broche/

    OdpowiedzUsuń