środa, 7 marca 2012

Diabelskie wyzwanie- Kamilci

Witam serdecznie wszystkich tu zaglądających. Czas na
 Diabelskie Wyzwanie, które poprowadzi i zasponsoruje Kamilcia:)

Ale zanim pokażemy wyzwanie jakie przygotował nam nasz gość, zadajmy mu kilka pytań :


1. Powiedz kilka słów o sobie...

 Witajcie. Mam na imię Kamila. Żona, mama, przyjaciółka. Oprócz craftowania, stale, z różnym nasileniem tworzę w kuchni - uwielbiam eksperymentować, przerabiać przepisy, dodając im osobistego charakteru. Kocham wiosnę i lato, nie cierpię zimy, a na śnieg lubię patrzeć zza szyby :) Jednocześnie lubię też jazdę na nartach i łyżwach - gdyby tak można było uprawiać je bez zimy ;) Podziwiam nietuzinkowe wnętrza "z duszą" - mam nadzieję, ze i mój dom takim się stanie :)

2. Od kiedy zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?

Moja rękodzielnicza przygoda zaczęła się w 2006 roku od decoupagu, poprzez biżuterię dotarła do scrapbookingu, a jakiś czas temu również  do filcowania ;) Lubię pracować w każdej z tych technik, etapami skłaniam się raz bardziej do jednej, raz do innej. Jednak to scrapbooking i cardmaking stał się moją główna pasją, bez której już nie wyobrażam sobie codzienności. Mam to szczęście, że mogę swoje zamiłowania powiązać z pracą zawodową, a to bezcenne :)

3. Jaki jest Twój ulubiony styl, kolor i forma?

Nie mam określonego stylu, choć zdecydowanie najbliższy jest mi shabby chic. Uwielbiam wszelkie postarzania, naddarcia, poszarpania, a do tego delikatne pastele i maszynowe przeszycia. Ulubionymi akcesoriami są dla mnie pudry do embossingu i stemple, a nie wyobrażam sobie pracy bez możliwości "podrasowywania" papieru tuszami. Ulubioną formą są kartki - głównie ze względu na szybki proces tworzenia ;) Lubię tez wszelkie alterowania przedmiotów codziennego użytku - koniecznie związane z nadaniem im nowego przeznaczenia użytkowego. Bliskie są mi również mini albumiki -  pozwalają w niewielkiej formie zamknąć zdjęcia z jednego dnia czy wydarzenia. W pracach innych podziwiam umiejętność kompozycji wielu elementów powodujących, że scrapy są "bogate" - u mnie zawsze wychodzi minimalizm ;)

4. Co Cię najbardziej inspiruje?


Nie mam konkretnej rzeczy, która zawsze by mnie inspirowała - często to impuls, jakaś myśl, spojrzenie na papier czy zdjęcie. Czasami konkretne  zestawienie kolorów zauważone w najbliższym otoczeniu. Moje dzieciaki są dla mnie inspiracją, choć scrapowanie razem z nimi to często nie lada wyzwanie :)

Dziękujemy Kamilciu za możliwość poznania Cie bliżej :)

Jak tworzy Kamilcia możecie sprawdzić na jej blogu, poza tym możecie ją znaleźć na blogu firmowym,  oraz w jej sklepie

A teraz zobaczcie jaką wspaniała nagrodę przygotowała z Doliny Tęczy!!!!


Aby zdobyć te piękne kwiatki i ćwieki musicie podjąć wyzwanie, które brzmi:
i tu oddaje głos Kamilci

W krainie shabby

wytyczne:
1. ozdoba do dziecięcego pokoju - nie musi być dla maluszka, może np dla dorastającej panienki ;)
2. kolory pastelowe obowiązkowe, poza tym wykorzystaj 3 z wymienionych cech :
- przetarcia
-delikatne postarzenie tuszem
- maszynowe przeszycia
- koronki
- kwiaty
-brokat
- białą farbkę
- farbkę pękającą/craclle accent
-perełki w płynie lub pół-perełki
-ćwieki
- blejtram lub płótno
 - patchwork



Moja praca to ramka z monogramem - pierwszą literą imienia pewnej 
dziewczynki :)
 Tło wykonane z pastelowego papierowego patchworku, ramka postarzana, 
litera wycięta z zagruntowanego płótna , pokryta pastą strukturalna w 
ornamentowy wypukły wzór. 
Kompozycja z różyczek i listków zdobiona 
brokatem w dwóch kolorach i maleńkimi perełkami.
 


 
 Piękna praca!!! Dziękujemy Kamilciu za to shabby wyzwanie, które i nas zmotywowało do zrobienia ciekawych ozdób. A oto one!

Nooimy zrobiła girlandę


MagdaM zrobiła cudowny scrap!


Zuzanka ozdobiła rameczkę


Klaudia zrobiła zawieszkę


Tulipanka zrobiła obrazek z pięknym cytatem


a ja Noami wyscrapowałam zawieszkę upamiętniająca narodziny dziecka


To tyle na dziś. Teraz Wasz ruch! Czekamy na prace do 20 marca.

Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam i dziękuje za pozostawione słowo :*




3 komentarze:

  1. Mam pytanie, czy na wyzwanie można zgłosić więcej niż jedna pracę?
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, cytat z naszych zasad na górze strony:
    Zgłaszamy max 3 prace na dane wyzwanie. Jeżeli w danym wyzwaniu przewidziana jest nagroda, jedynie pierwszy zgłoszony projekt bierze udział w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam mój obrazek z baletem baletowy :)

    OdpowiedzUsuń