środa, 20 lutego 2013

Wyzwanie tematyczne: KOBIETA

Witajcie :)

Nawiązując do zbliżającego się Dnia Kobiet proponuję Wam wykonanie dowolnej pracy z motywem kobiety.



Szczypta inspiracji od naszej diabelskiej ekipy:

Noami przedstawiła nowe wcielenie pudełeczka na wkładki higieniczne


Teo przygotowała kartkę gratulacyjną dla kobiety spodziewającej się dziecka


Vairatka inspiruje notesem


Klaudia proponuje klimatyczną kartkę


Anniko przedstawia LO w mniej tradycyjnym formacie A4


i na koniec ja- Novinka przygotowałam zawieszkę- płócienne serducho


Z niecierpliwością czekamy na Wasze interpretacje :) Zapraszamy!

Wyzwanie trwa do 5 marca do północy.






9 komentarzy:

  1. hej Dziewczyny,
    czy praca zgłoszona na to wyzwanie może być już wcześniej opublikowana i ile prac można zgłaszać?
    pozdrawiam Ka
    http://scrapkards.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj ka A
    praca musi być nowa - nie publikowana przed naszym wyzwaniem

    a ilość prac - dowolna :)

    Pozdrawiam i zachęcam do zabawy :)
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za błąd przy pierwszym linkowaniu mopjej pracy ,proszę uprzejmie to usunąć

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace DT :) i ja się dołączam do wyzwania, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Postanowiłam też się przyłączyć, praca nie jest nowa, ale nigdy nigdzie jej nie publikowałam, więc chyba może być.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Pierwszy raz biorę u dział w Waszym wyzwaniu :)
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również 1 raz! Już mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też się przyłączam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ufffffffffffffffffffff ... zdążyłam, dosłownie na ostatni gwizdek !
    Fajnusi temat , więc i mnie zabraknąć nie mogło :))) hi hi
    A prace DT ... ach, cudeńka !
    Cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń