środa, 11 grudnia 2013

wyzwanie kolorystyczne -Noami

Witajcie wieczorową porą!
Dziś mam dla Was ciekawą paletę kolorystyczną. Troszkę odskoczymy od kolorków świąteczno-zimowych. To są kolorki, które bardzo lubię a szczególnie ślicznie wyglądają na poniższym makijażu! Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)

Oto zdjęcie które mnie zainspirowało:



Czy ta paleta jest trudna???
Myślę że nie tak bardzo;) nasz DT poradził sobie z nią znakomicie
oto łyk inspiracji:


Vairatka


Teo


zyrafka

i ja Noami



W związku z tym, że grudzień jest bardzo zabieganym miesiącem wydłużamy czas dodawania prac do 31 grudnia:)

Pozdrawiam serdecznie

Noami

6 komentarzy:

  1. Te kolory są przepiękne! soczyste,energetyczne i inspirujące; fajna zabawa,choć chyba się nie załapię

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ten kolor z osobna uwielbiam, nie wiem jak będzie z połączeniem ;)
    Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyzwanie! Nie spodziewałam się,że połączenie tych kolorów będzie tak fajnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne inspiracje. :)
    Tam mnie zachęciły, że chyba zmierzę się z tą paleta, mimo, iż już po terminie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń