środa, 29 października 2014

Diabelskie Wyzwanie z LEMONADE


Hej kochane Scrapomaniaczki!
Wiecie co Was dzisiaj czeka?
Kolejne Diabelskie Wyzwanie, a więc nagrody, nagrody, nagrody!


Naszym sponsorem na ten miesiąc jest LEMONADE, a gościem właścicielka marki, Monika.



Najpierw - jak zwykle - zamienimy z naszym gościem parę słów :)

1. Powiedz nam coś więcej o sobie, co lubisz, kim jesteś, co Cię interesuje?
Cześć. Mam na imię Monika! Z wykształcenia bankowiec, z pasji właścicielka 
niewielkiej firmy z produktami do rękodzieła. Prywatnie żona i świeżo 
upieczona mama malutkiego Kubusia. Jestem ciekawa świata, uwielbiam podróże 
małe i duże :), lubię poznawać nowe kultury, smaki. U ludzi cenię 
pomysłowość, oryginalność, szczerość i uczciwość. 

2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?
Rękodzieło pojawiło się w moim życiu wraz z pomysłem na stworzenie własnego 
albumu na zdjęcia i pamiątki z wyjazdów. Szukałam w internecie sklepu z 
pustymi albumami do wklejania fotografii, przypadkowo trafiłam na hasło 
scrapbooking - no i tak zaczęła się wielka przygoda...

3. Co Cię inspiruje? Napędza do działania?
Trudno mi konkretnie powiedzieć co mnie inspiruje. Świat jest tak 
wielobarwny, różnorodny, zaskakujący, że każdego dnia inspiracja przychodzi 
z zupełnie niespodziewanej strony.

4. Jak narodził się pomysł na Lemonade?
Mój tata od wielu lat zajmował się produkcją między innymi pieczątek. Gdy 
zaczęłam zabawę z rękodziełem okazało się, że na rynku nie ma stempli z 
polskimi napisami, postanowiłam więc zrobić je dla siebie sama. Z czasem 
zorientowałam się, że chętnych na takie stemple jest więcej więc powstał 
pomysł na założenie firmy.

5. Jak widzisz przyszłość swojej firmy?
Przede wszystkim chciałabym aby była to zawsze firma bliska klientom, 
otwarta na ich pomysły.
Moja głowa także jest pełna pomysłów na poszerzanie oferty sklepu. Przez 
ostatni czas, ze względu na narodziny maluszka, musiałam odłożyć te plany na 
drugi plan. Wracamy jednak już wkrótce z nowymi produktami ...

6. Co chciałabyś przekazać czytelnikom Diabelskiego Młyna?
Chciałabym pogratulować Wam odnalezienia w życiu pasji i życzyć głowy pełnej 
pomysłów do tworzenia coraz to ciekawszych projektów :)

*   *   *
No to teraz czas na temat naszego dzisiejszego wyzwania!
jesienny liść - interpretacja, forma - dowolna

Dla zwycięzcy Lemonade ma niezłą nagrodę, zobaczcie sami!

Jest o co walczyć :)
A teraz juz nasze inspiracje:

Oto kartka reprezentantki Lemonade, Oliwiien:

A tu już DT Diabelskiego Młyna:

Szydełkiem w Oko


Justt

Anniko

mru

Ania Baldwin

Na Wasze prace czekamy do 11 listopada do północy.

Przypominamy o zasadach naszych wyzwań (KLIK) i w razie problemów zapraszamy do instrukcji wstawiania zdjęć (KLIK)


1 komentarz: