środa, 11 marca 2015

Diabelskie wyzwanie z Stempell & Kartoon

Witajcie
Dzisiaj pora na nasze kolejne, sponsorowane wyzwanie.
Gościmy u siebie Ewę, właścicielkę sklepu Stempell & Kartoon.

http://www.stempellicarton.pl/j/index.php



 
 
 
Najpierw - jak zwykle - zamienimy z naszym gościem parę słów :)
1. Powiedz nam coś więcej o sobie, co lubisz, kim jesteś, co Cię interesuje?
Jestem mamą i żoną, uwielbiam kawę i czekoladę. Z wykształcenia jestem ekonomistą.
2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?
Odkąd sięgam pamięcią zawsze coś dłubałam, cała moja rodzina to osoby, które kochają rękodzieło, więc i ze mną nie mogło być inaczej










Jak widzicie jest o co walczyć :)

Teraz pora na wyzwanie naszego Gościa. Co przygotowała dla Was Ewa???


Temat wyzwania to


stempel i karton (tekturka)

Forma pracy dowolna, warunek? w pracy należy użyć stempla i tekturki.
Proste prawda???


A teraz już pora nasze inspiracje:


Mru


Justyna - Szydełkiem w oko

Justt


Na Wasze prace czekamy do 24 marca.

I jeszcze - zasady naszych wyzwań oraz instrukcja zgłaszania prac

1 komentarz:

  1. piękne prace dziewczyny!!! i praktycznie możecie się przestać podpisywać, od razu wiadomo, która czyja :)))

    OdpowiedzUsuń