środa, 2 września 2015

Diabelskie wyzwanie z Dream Craft

Hej! ;)
Dzisiaj znów przychodzimy do Was z Diabelskim Wyzwaniem. A jeśli już o tym mowa dzisiejsze wyzwanie ma cudownego sponsora, którym jest firma Dream Craft. ;)


A oto co sama właścicielka mówi o sobie i swojej firmie:

1. Powiedz nam coś więcej o sobie, co lubisz, kim jesteś, co Cię interesuje i inspiruje?


Na wstępie bardzo dziękuję za zaproszenie :)
Mam na imię Agata. Od małego coś wycinałam, rysowałam (moja mama do tej pory przechowuje mój rysunek, dla którego jako kilkuletni brzdąc wymyśliłam bardzo oryginalny tytuł "Dziewczynka z łokciem" :D ).
Kiedyś tańczyłam też towarzysko, ale z pewnych powodów musiałam zrezygnować. Na studiach po raz pierwszy zetknęłam się z projektowaniem graficznym i tak już zostało.

2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?
Ze scrapbookingiem spotkałam się jakieś 2 lata temu chcąc przygotować coś wyjątkowego dla maluszka na chrzciny. 
Zrobiłam pierwszy w życiu exploding box ale minęło kilka miesięcy nim zajęłam się tym na dobre. Zaczęłam przeglądać rożne blogi, fora i zagłębiać się w techniki pracy z papierem.


3. Jak narodził się pomysł na Dream Craft?

Na to pytanie chyba nie mam jednoznacznej odpowiedzi ... :) Nie ukrywam, że pomysł na sklepik był nieco spontaniczny ale uważam że było warto :) Kilka miesięcy temu zaczęłam dodatkowo projektować tekturki, a w głowie mam już też pomysły na papiery ... 

Mam nadzieję że małymi kroczkami uda mi się to wszystko realizować :) W końcu jak to mówią "If you can dream it, you can do it" :)
Kiedy nieraz widzę w jak wspaniały sposób ludzie wykorzystują moje tekturki to aż chce się je projektować :)


5. Co chciałabyś przekazać czytelnikom Diabelskiego Młyna?

Przede wszystkim to aby każdy miał swój styl. To sprawia, że nasze rękodzieło jest niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju :) Twórzcie dla siebie - jeśli komuś Wasza praca się nie spodoba - to jego problem :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Nagrodą w tym wyzwaniu jest paczka tekturek od Dream Craft o wartości 30 zł. ;)
A żeby wziąć udział w wyzwaniu trzeba jedynie zliftować cudną kartkę właścicielki Dream Craft:


Prawda, że piękna? A więc do dzieła!
Tak z liftem poradziły sobie członkinie DT naszego sponsora:

Agata

Anika

Ewelina

Nasze DT też ostro wzięło się do pracy. A oto efekty:

Mru

Maguda

Nats

Smile_Art

Wyzwanie trwa do 15 września. ;)
Jeśli macie jakieś wątpliwoaści zapraszamy do zapoznania się z zasadami oraz instrukcją zgłaszania prac. ;)


2 komentarze:

  1. przepiękna praca oraz wspaniałe lifty, trzeba zabrać mi się do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy i zapraszamy do zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń