środa, 11 listopada 2015

wyzwanie diabelskie z 'od A do Zet'

Witajcie! 
Przyszła pora na kolejne wyzwanie ze sponsorem



Tym razem naszym Gościem jest sklep od A do Zet




Poznajcie proszę jego właścicielkę - Kasię

1. Powiedz nam coś więcej o sobie, co lubisz, kim jesteś, co Cię interesuje i inspiruje?
Witam! Ogromnie mi miło gościć u Was. Dziękuję pięknie za zaproszenie.
Mam na imię Kasia. Znak zodiaku skorpion. Jestem żoną ze stażem małżeńskim w kolorze srebra. Jestem mamą Justyny i Adriana oraz pańcią Miki :)
Lubię kolor niebieski, mocną parzoną kawę z cukrem, książki mojej imienniczki - Katarzyny Grocholi i filmy Ridleya Scotta. 
Niestety jestem niezdiagnozowaną pracoholiczką. Każda sprawa przeze mnie rozpoczęta jest doprowadzana do końca, i na dodatek musi to być perfekcyjne :) Inspirują mnie ludzie i ich postępowanie. Mam wiele autorytetów, z różnych dziedzin życia i na ich przykładach czerpię siłę do działania. Staram się postępować uczciwie, zgodnie ze swoim sumieniem.

2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?
Rękodzieło przewija się w moim życiu od najmłodszych lat. Kilka robótek na drutach, nauka szydełkowania, haft krzyżykowy do dnia dzisiejszego. Niestety coraz mniej czasu pozostaje mi na takie przyjemności.
Scrapbooking zagościł w moim życiu przypadkowo. Początkowo było to spotkanie czysto zawodowe - muszę wiedzieć co sprzedaję, ale z czasem przyszła myśl:
"no to zrobię sobie" i tak zostało. Niestety z powodu notorycznego braku czasu robię kartki "na szybko", dla najbliższych. Gdy tylko mam możliwość uczestniczę w warsztatach - to jedyny moment, kiedy na spokojnie mogę sobie potworzyć, a i czegoś nowego się nauczyć.

3. Jak narodził się pomysł na 'Od A do Zet'?
Od ponad 15 lat wraz z mężem prowadzę stacjonarny sklep papierniczy w Cieszynie, o tej samej nazwie. Z biegiem czasu klienci dopytywali się o różne dodatki czy papiery. W miarę możliwości zaczęliśmy w tym kierunku zatowarowywać sklep. Gdy asortyment był na tyle duży, żeby można było wyjść na szerszy rynek podjęliśmy decyzję o otworzeniu sklepu internetowego.

4. Co chciałabyś przekazać czytelnikom Diabelskiego Młyna?
Te piękne prace, które powstają to Wasz pasja! Miejcie dla niej czas.
Nie utraćcie jej. 
Bawcie się! Twórzcie! 
Pozdrawiam
Kasia


Nagrodą jest bon o wartości 50zł do wykorzystania w sklepie :) 



Temat jest lekki i i baaaardzo przyjemny: 'Mediujemy - stemplujemy'
Interpretacja dowolna.

Wyciągajcie przydasie i bierzcie się do roboty, a tymczasem chcę pokazać prace przygotowane przez nas :)


Roma (DT od A do Zet) przygotowała dwie prace:




Mru



Maguda




Justt



Smile_Art



Na Wasze prace czekamy do 24 listopada

W razie wątpliwości zapraszamy do zapoznania się z zasadami oraz instrukcją zgłaszania prac ;)
Zapraszamy do zabawy! :)

Smile_Art & DT

3 komentarze: