środa, 2 grudnia 2015

Wyzwanie tematyczne Nats

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzimy do Was z nowym wyzwaniem tematycznym. Temat jest baaaaaaardzo "na czasie":


Tak więc czekamy na Wasze piękne prace z wykorzystaniem motywu renifera. ;)
A teraz czas na prace naszego DT:

Mru:


Nats:


Anniko:


Maguda:



Justt

Na Wasze piękne, reniferowe prace czekamy do 15 grudnia. ;)
Nie zapomnijcie o zasadach i instrukcji zgłaszania prac.

***
Przy okazji chciałam dodać, że jest to ostatnie wyzwanie w tym roku i żegnamy się z Wami na czas Świąt, a z kolejnym wyzwaniem wracamy już 6 stycznia 2016! ;)

***

Buziaki! :*
Nats & DT

11 komentarzy:

  1. Prace Waszego zespołu świetne! Z przyjemnością wezmę udział renifery to mój ulubiony motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! :) I Czekamy na Twoją pracę Mileno! :)

      Usuń
  2. świetne inspiracje! ciekawe, czy mam jakiegoś reniferka... idę szukać... znalezienie poskutkuje udziałem w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :) Koniecznie znajdź i dołącz! :)

      Usuń
  3. Dziewuszki poprawcie zegar, bo ustawiony jest do 6 grudnia, a do 15 grudnia można zgłaszać ;) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za czujne oko! Ach, te psikusy cyferek...trzeba być czujnym zawsze ;) :*

      Usuń
  4. Przesympatyczny temat wyzwania! Wszystkie kartki są piękne. Praca Magudy genialna - ech, kiedy ja dojdę do takiego poziomu? A zdjęcie kartki Justt rewelacyjne, uwielbiam te Wasze interpretacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło! Dziękujemy Ci bardzo za miłe słowa!
      A od siebie powiem, że im więcej prac robię tym więcej pomysłów mam :) więc klej, klej i tnij. Każdy ma swój styl przecież ;)

      Usuń
  5. A ja jeszcze mam pytanie, czy sarenka/jelonek tez może być?

    OdpowiedzUsuń
  6. RR
    สำหรับเกมสล็อต Golden Ox เป็นเกมแบบ 5 รีล 3 แถว มีเพย์ไลน์ในการลุ้นเงินรางวัลทั้งหมด 25 ไลน์
    โดยต้องเป็นการเรียงจากซ้ายไปขวาแบบติดกัน ค่า RTP อยู่ที่ 96% มีโอกาสเล่นเพื่อสร้างความคุ้มค่าได้
    และที่พิเศษไปกว่านั้นคือยังมี Money Respins ที่จะช่วยเพิ่มโอกาสในการเป็นผู้ชนะและคว้าเงินรางวัลก้อนใหญ่ไปอีกด้วย
    อัตราจ่ายสูงสุดของเกมอยู่ที่ 2500 เท่า เกมนี้จึงเป็นอีกเกมที่น่าจับตามอง และคาดว่าจะมีคนเข้ามาเดิมพันเป็นจำนวนมากแน่ ๆ
    สล็อตPG
    สล็อตPG<br

    OdpowiedzUsuń