środa, 2 marca 2016

Wielkanocne wyzwanie ze Studio 75



Witajcie Kochani :)

Świat się kręci, a my wraz z nim. Dziś kolejna środa i kolejne wyzwanie.
Tym razem wyzwanie ze sponsorem.
Na naszym blogu gościmy dziś Studio 75.









Zapraszamy do przeczytania krótkiego wywiadu z właścicielką Studio 75 Anetą Mencfel,
oraz do podjęcia wyzwania, o którym przeczytacie poniżej :)



1. Powiedz nam coś więcej o sobie, co lubisz, kim jesteś, co Cię inspiruje i interesuje ?

Jestem mamą dwójki dzieci (Panna) Oliwia lat 7 i Szymon lat 5) ,
 swoją własną szefową z kilkoma pomysłami do realizacji ;) 
Lubię odwiedzać nowe miejsca i tworzyć nowe produkty w scrapbookingu zarówno mojego pomysłu jak i  współpracujących, utalentowanych projektantek Magdy i Gosi. 


2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?
  
Scrapbooking pojawił się w moim życiu tuż po narodzinach mojej córeczki Oliwi. Kiedy to odkryłam na mamowym forum albumy ze zdjęciami. 2 lata wcześniej, nie mając jeszcze pojęcia o scrapbookingu,   wykonałam na własny ślub zaproszenia, z których byłam naprawdę dumna ;) 

3.Jak narodził się pomysł na Studio 75?

Zupełnie przez przypadek. Będąc na macierzyńskim i zajmując się scrapbookingiem postanowiłam otworzyć firmę rękodzielniczą. Poprosiłam znajomą o wykonanie projektu indyjskiego motywu roślinnego do wykonania prostych kolczyków. Zaprojektowany motyw tak bardzo mi się spodobał, iż stwierdziłam , ze te motywy świetnie bedą wyglądały na scrapowych papierach. Tak powstała pierwsza kolekcja Studio75 - Summer&latte, która miała swoją premierę 8 czerwca 2012 roku.
Po kilku miesiącach prowadzenia Studio75 napisała do mnie z propozycją współpracy, wspaniała osoba, obecnie moja przyjaciółka - Magda Tomaszewska. Magda projektuje studyjne kolekcje i produkty do scrapbookingu m.in. notesy. Dzięki Magdzie, jej projektom i wsparciu Studio75 jest dzisiaj znane nie tylo w Polsce ale i zagranicą ;) Wraz z Magdą tworzymy od 3 lat imprezę targową Craft Wawa zwaną w branży "zlotem".
Są jeszcze dwie osoby, które przyczyniły się do rozwoju marki Studio75, i którym chciałabym w tym miejscu podziękować - Gosia Jonaszek, projektantka papierów i dodatków i Dorota Kopeć, niezywkle utalentowana scraperka i ambasadorka marki. 

4. Co chciałabyś przekazać czytelniczkom Diabelskiego Młyna?

Scrapbooking to niezwykła pasja, i jeśli tworzycie na zamówienie to ceńcie wasze dzieła i poświęcony czas. Z drugiej strony dajcie się ponieść pasji i twórzcie także dla siebie, niekoniecznie praktycznie rzeczy ;) Na koniec chciałabym dodać, iż jest coś magicznego w tym hobby, dzięki niemu zawiązują się przyjaźnie, dalsze i bliższe znajomości. Łączy nas scrapbooking ;) 


Temat wyzwania to:
WIELKANOCNE WYZWANIE Z PALETĄ KOLORÓW

Zapraszamy Was do wykonania dowolnej pracy,  inspirowanej paletą. Pamiętajcie też ,że musi  mieć wielkanocny charakter.

Nagrodą w wyzwaniu są 
dwie najnowsze kolekcje papierów Studio 75.




A teraz kolej na inspiracje

DT Studio 75  
Joanna Krogulec

Ola Khomenok 



Elena Smoktunova





DT Diabelskiego Młyna

Sllonecznik



Maguda




Karolina Czołba




Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace. 
Wyzwanie trwa do 15  marca.
Tutaj możecie doczytać zasady , a Tutaj instrukcję zgłaszania prac.

Pozdrawiamy,
Karolina& DT




3 komentarze: