środa, 12 kwietnia 2017

Wyzwanie Diabelskie ze Scrap Shop

Cześć!

Mamy kolejną środę, przed nami więc kolejne wyzwanie!
A tym razem będzie to Wyzwanie Diabelskie ze sponsorem :)




Tym razem naszym sponsorem jest sklep





który ufundował dla Was nagrodę - bon o wartości 30 zł do wykorzystania w sklepiku.
Fajnie? Pewnie, że fajnie!

Ale zanim przejdziemy do rzeczy, kilka słów od Alicji, założycielki Scrap Shop:


Cześć! Jestem Alicja, od 5 lat prowadzę Scrap Shop, jestem mamą prawie 6 letniej bardzo kreatywnej Emmy, właścicielką 5 kotów i jednego psa :) Jakiś czas temu zamieniłam szpilki na kalosze ;)  dzięki temu mogę hodować własne warzywa i sprawia mi to ogromną frajdę. A gdy dopadnie mnie wena tworzę kartki i albumy. W okresie zimowym znacznie więcej, latem chowam Big Shota i wyciągam rower :) Życzę Wam wyjątkowych Świąt i cudownej ciepłej rodzinnej atmosfery!


Właśnie właśnie - Wielkanoc przed nami, więc temat wyzwania nie mógłby być z nią nie związany! A więc Waszym zadaniem jest wykonać pracę na temat:

wielkanocne wariacje - wszystko, tylko nie kartka

Zobaczcie, jak do tego nie-kartkowego wyzwania podeszły dziewczyny z diabelskiego DT:


Słonecznik



Bee Queenie



Mia



Papiór



A jakie Wy macie pomysły na nie-kartkowe wyzwanie wielkanocne? Z niecierpliwością czekamy na Wasze zgłoszenia! Macie czas do 26 kwietnia. Do dzieła!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz