środa, 12 czerwca 2013

Lift kartki Cynki

Witajcie :) Dzisiaj mam dla Was piękne wyzwanie. Na lift swojej kartki zgodziła się bowiem Cynka.


Osobiście uwielbiam styl i niepowtarzalność jej prac. Liftować będziemy tę niesamowitą kartkę.


Tak z zadaniem poradził sobie nasz diabelski zespół:

Vairatka



Teo


Tulipanka


Klaudia


Justt


Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu i z niecierpliwością czekam na Wasze interpretacje :)
Zgłaszajcie swoje prace do 25 czerwca.

Twórczej środy życzę!

Klaudia





13 komentarzy:

  1. Dziękujemy, zapraszamy do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super Wasze prace :) A kartka do liftowania niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne lifty !! ależ ja uwielbiam Wasz zespół i już się biorę za liftowanie Cynki, to będzie prawdziwa uczta :)
    Buziaki dla DT )***

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dziękuję za zaproszenie:D wielkie to dla mnie wyróżnienie. Wasze prace są niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna propozycja do liftowania, a wasze kartki wspaniałe i bardzo inspirujące.
    Dziewczyny tak mnie zmotywowałyście, że właśnie skończyłam swoją wersję kartki. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała przyjemność po naszej stronie! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło nam czytac tak ciepłe komentarze :)
    do pracy rodacy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny lift i śliczne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace całego DT są przecudne ale praca Klaudii powaliła mnie na kolana... Boska!

    OdpowiedzUsuń