niedziela, 2 czerwca 2013

Wyniki Diabelskiego wyzwania z Magiczną Kartką


Zapraszam Was na wyniki Diabelskiego wyzwania z Magiczną Kartką



Oto jak Marta z Magicznej Kartki uzasadniła swoje wybory:

"Witajcie bardzo serdecznie,

Czas mojego występu gościnnego we wspaniałym Diabelskim Młynie dobiegł końca, a co za tym idzie - skończyło się również wyzwanie, które dla Was zaproponowałam. 

Nie ukrywam, że wzruszyłam się, widząc tyle Waszych zgłoszeń na wyzwanie zorganizowane przeze mnie. Bardzo ale to bardzo Wam za to dziękuję !
Ciesze się, że mogłam przygotować dla Was mapkę i troszkę bliżej się przedstawić :) 
Dziś mam niesamowitą przyjemność obdarować aż trzy zwyciężczynie prac, które wybrałam spośród mnóstwa naprawdę wspaniałych kartek. Uwierzcie mi na słowo, że wybór był bardzo trudny dla mnie. Jedna mapka a tak wiele różnych interpretacji !! Jesteście wspaniali !
Oto prace, które mnie naprwadę urzekły.....

Pierwsze miejsce otrzymuje 



Drugą nagrodę pragnę wręczyć dla :



A trzecia nagroda powędruje do:




Bardzo proszę o kontakt bezpośrednio do mnie: magiczna.kartka@gmail.com 


Zwyciężczyniom bardzo serdecznie gratuluję i czekam na kontakt od Was :)
Będzie mi niezmiernie miło obdarować Was moimi nagrodami :)

Wszystkim bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie, mam nadzieję, że będą jeszcze kolejne :) 

Pozdrawiam Was ciepło !!!
Marcia"


Dziewczyny bardzo Wam gratulujemy :)

Dla Was banerek do pobrania


Dziękujemy wszystkim za zabawę.

I zapraszam Was do brania udziału w naszych aktualnych wyzwaniach.


Pozdrawiam
Miłej niedzieli
Teo

11 komentarzy:

  1. Gratuluję! Przepiękne prace. Bardzo inspirujące. Ewa świetne kolory i w ogóle wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Scrap Man za przemiłe słowa - bardzo się cieszę.

      Usuń
  2. Yuhu! Dziękuję przeogromnie Marcie za wyróżnienie mojej kartki, a Diabelskiemu Młynowi za zorganizowanie tego wyzwania. Mapka przygotowana przez Martę była wspaniała do interpretacji i ogromnie mi się podobała, z pewnością sięgnę do niej ponownie. Gratuluję pozostałym autorkom wyróżnionych prac i dziękuje wszystkim współuczestniczkom wyzwania za zabawę - obejrzałam dzięki temu mnóstwo pięknych interpretacji mapki przygotowanej przez Martę. Do zobaczenia w kolejnych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeeeee ale bajer!!! Bardzo, bardzo dziękuję! Wspaniała niespodzianka!

    No i ogromne gratulacje dla Ewy i Manufacture :)

    A co do mapki to myślę tak jak Ewa :) Świetna! Dwa razy już ją wykorzystałam i zamierzam jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za takie wyróżnienie :) i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja gratuluję zwyciężczynią! gdyż prace godne nagrody i na prawdę wspaniałe!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace. Praca Ewy bajkowa - śliczna kompozycja! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Wygranym ,prace bajeczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!! Piękne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszymy się że się cieszycie :)

    A Marcie naprawdę dziękujemy za takie fajne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne prace i też gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń