środa, 25 stycznia 2012

Liftujemy Joannę

Witajcie,
na początku chciałyśmy Wam bardzo podziękować za tak liczny udział w naszym wyzwaniu kolorystycznym. Wszystkie prace są niesamowite a my znowu będziemy miały problem z wyborem :)

A dzisiaj... to na co pewnie wielu z Was czekało czyli lift kartki


Pewnie większość z Was tęskni już za wiosną, za ciepłem, za kwiatami... i właśnie dlatego dzisiaj liftujemy kwiecistą i przepiękną pracę JOANNY z Kartkowego Zacisza


Zobaczcie jak poradziły sobie dziewczyny:

NOOMIY i jej piękna pastelowa karteczka


NOAMI i jej piękne kolorowe kwiatuszki


KSZP i jej piękne ręcznie robione różyczki


ja czyli TULIPANKA i moja interpretacja


oraz ANNIKO i jej ptaszkowy lift


No to teraz czekamy na  Wasze lifty :)
Macie czas do 7 lutego do północy!

Przypominam również, że liftujemy jeszcze scrapa Katharynki {tutaj}




13 komentarzy:

  1. Inlinkz będzie działał od 13 - za utrudnienia przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny oryginał i równie piękne lifty. Podziwiam i zasiadam do liftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje bardzo za mile slowa :) Piekne sa Wasze kartki :) Milo mi, ze moja kartka moze brac udzial w zabawie w Diabelskim Mlynie :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu - to my dziękujemy. Cieszymy się, że możemy liftować takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyzwanie i świetne lifty. Aż ma się ochotę tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej tak mi się marzy zacząć... zbieram materiały! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. zbierac kobitki zbierac kwiatki bom ciekawa waszych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, kartka wspaniała, Wasze lifty dla mnie genialne!! Z jednej strony świetna sprawa- bo to doskonała inspiracja, ale tez onieśmiela

    OdpowiedzUsuń
  9. Matylda - do dzieła :) Twoja tez pewnie będzie zachwycać.
    Dziewczyny cieszymy się, że kartka się podoba i czekamy z niecierpliwością na Wasze interpretacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłam sobie odmówić zliftowania pieknej pracy Asi:-) Wasze inspiracje wspaniałe:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja także spróbowałam się zmierzyć w zliftowaniu przepięknej kartki Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwia.Wasze prace są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń