środa, 18 stycznia 2012

liftujemy Katharinke!


Lubicie liftować??? Bo ja bardzo! Dzięki każdemu liftowi uczę się czegoś nowego i bardzo często jakaś odrobina stylu zostaje w moich pracach, zarażam się , przenikam w styl, wczuwam się w niego bardzo mocno i cieszę się zawsze z wprowadzenia czegoś nowego w moich pracach. A jak to u Was wygląda????
Na dziś wybrałam scrapa Katharinki. Uwielbiam jej styl, jest kolorowy, radosny, warstwowy i tętni życiem!!!
Zapraszam więc do zabawy z blejtramem, jeśli nie macie to możecie użyć papieru, ale polecam zaopatrzyć się w blejtram, ja sama się zdziwiłam że wcześniej na tym nie tworzyłam, gdyż powiesić takiego scrapa wtedy to pikuś :) Świetnie się nadaje wtedy na prezent, wiec polecam!!!

A teraz przyjrzyjcie się pracy Katharinki :


I jak się podoba??? Mam nadzieje że zaskoczycie nas różnorodnymi interpretacjami, tak jak zaskoczył mnie nasz zespół:) Sami zobaczcie jak sobie DT poradził!!!!!

Noomiy w swoim stylu pochlapała popsikała, fajnie prawda :)


ja Noami starałam się bardzo zbliżyć do oryginału, czy mi to wyszło??? sami oceńcie ;)



Klaudia stworzyła piękny dziecięcy scrap, podoba mi się jakiego papieru użyła:) a Wam??


Tulipanka zachwyciła mnie swoim pięknym romantycznym stylem


Anniko prosto ale za to kolorowo! tak jak lubię :)


Czy czujecie się zainspirowani????? Tak!!! To do dzieła :) Na Wasze prace czekamy do 31 stycznia!

Dziękuje Katharince na zgodę do liftowania jej pracy i naszemu DT za cudowne prace :)
Teraz Wasz ruch !!!

Pozdrawiam serdecznie
Noami



2 komentarze: