środa, 12 września 2012

Wyzwanie kolorystyczne Zuzanki

Witajcie w kolejną środę - dzisiaj mam przyjemność zaprosić Was do zabawy z kolorami! Lubicie słodkości? Mam nadzieję, że tak, bo przygotowałam dla Was zestaw, który zdecydowanie ma w sobie dużo słodyczy... :)


 (brąz, kremowy, ciemny różowy, jasny różowy)

Zapraszam Was do obejrzenia prac, które przygotował nasz zespół:

Anniko

Klaudia

Noami

Novinka

Tulipanka

oraz ja, czyli Zuzanka

Serdecznie zapraszam Was do spróbowania swoich sił i zabawy z tą paletą kolorystyczną! Koniecznie podzielcie się wynikami Waszej pracy - czekamy przez dwa tygodnie, czyli do 25. września :)



9 komentarzy:

  1. fajne wyzwanko... super prace dziewczyny,
    ja pewnie też coś potnę...:) ale najbardziej zapragnęłam mieć taką pościel słodziutką...
    mój mąż się chyba załamie:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyzwanie! Na pewno się przyłączę.
    Prace bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, no dzisiaj to poszalałyście - co za cudne prace!!! :) MEGA INSPIRACJA :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe projekty! A kolory boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smakowita inspiracja, dziękuję! :) Magda - Papierowy Pokój

    OdpowiedzUsuń
  6. przepraszam za podwójne zgłoszenie, mój link pod nr 7 jest ,,zepsuty" . Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory - dziękuję, za możliwość wspólnej zabawy :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyzwanie fajne choć z różem u mnie w domu ciężko. Jakoś udało mi się podołać i praca już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prace. Dołączam i ja do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń