środa, 5 września 2012

Wyzwanie mapkowe Tulipanki

Witajcie Kochani :)

W ten piękny dzień chciałam Was zaprosić do zabawy z mapką. 



Nie ma znaczenia co zrobicie - może być kartka, może być LO, pudełko, album czy digi :)
Ważne aby Wasza praca była według mapki.

A więc do roboty...

Zobaczcie jak pięknie poradził sobie nasz zespół :)

NOAMI
i jej sposób na przechowywanie wykrojników. Wyszło pięknie :)


KLAUDIA
wyczarowała cudowną karteczkę w przepięknych kolorach


NOVINKA
przy pomocy mapki stworzyła wakacyjny digi scrap


ZUZANKA
i jej przepiękna delikatna karteczka 


TULIPANKA
czyli ja stworzyłam ślubną karteczkę w brązach :)


WORQSHOP
 stworzyła turkusową piękna pachnącą latem karteczkę:)


No to teraz kolej na Was :)

Czekamy na Wasze prace do 18 września 





4 komentarze:

  1. Śliczne prace DT!
    Pozdrawiam
    Lady E

    OdpowiedzUsuń
  2. Mapka zrobiona jakby specjalnie dla mnie :) Właśnie dowiedziałam się że muszę zrobić kartkę na "wczoraj" - mapka idealnie pasuje do mojej koncepcji :)
    Dzięki :) :)
    Wasze prace są prześliczne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra :) mam do zrobienia karteczkę więc zrobię ją wdłg tej mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! Milo slyszec ze mapka sie przyda :) czekamy na Wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń