środa, 4 maja 2011

15.Diabelskie wyzwanie dla Mamy

Dzieńdoberek!!!!! 
Witam Was bardzo słonecznie po wczorajszym zaśnieżonym dniu :) To dopiero była niespodzianka śnieg w maju co??? Ale już u mnie bynajmniej słonko od rana świeci i zapowiadają ocieplenie :)
A jak jesteśmy przy niespodziankach to mam dla Was zadanie, by zrobić piękne opakowanie dla Mamy. Niedługo jej święto, co niektórzy już kupili prezenty a teraz stwórzmy do nich piękne opakowania, zawierające min 3 kwiatki i wstążeczkę, kwiatki mogą być rysowane stemplowane, opakowanie zaaltretowane lub zrobione od podstaw, tu zostawiam Wam wolną rękę.
A teraz przyjrzyjcie się jakie opakowania zrobiła diabelska załoga :

AgnieszkszkaBe obkleiła papierem szkatułkę , stworzyła romantyczne pudełeczko


Karmeleiro stworzyła wiosenne pudełeczko


Anniko zrobiła od podstaw opakowanie wg tego kursu 


Tulipanka ozdobiła tak pięknie zwykłą szara torebkę że na miejscu mamy bym ją sobie na ścianie powiesiła :)


Bajjka zobaczcie na te przeszycia i kwiaty! bajeczne opakowanie nie prawdaż? :)


Jam Noami zmaltretowałam opakowanie po perfumach :)


Mam nadzieje że Was zainspirowałyśmy do działania :) i do 18 maja zobaczę tutaj mnóstwo pięknych opakowań, pudełeczek, torebeczek itd.

W imieniu całej załogi pozdrawiam i życzę udanego dnia :)





4 komentarze:

  1. Chciałam zapytać czy moge moją propozycję wykorzystac jeszcze w innym wyzwaniu proszę uprzejmie o odpowiedz,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie zabawie sie z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, mozesz swoja prace zglosic do innego wyzwania :)

    Dziekujemy za dotychczas zgloszone prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń