środa, 18 maja 2011

porady Zdzicha + konkurs

Cześć i czołem!

Jestem Zdzich. Nie za młody, nie za stary ale jeszcze jary. Będę pokazywać Wam jak można wyczarować coś z niczego...Od czego ma się złote rączki? Nie jestem specjalistą od scrapbookingu, ale dziewczyny namówiły mnie na współpracę (właściwie nie wiem po co się zgodziłem) . Pokażę, że nie trzeba drogich materiałów i narzędzi aby ozdobić kartkę czy scrapa.
Od razu mówię, że zdjęcia nie są moje. U mnie w garażu nie ma możliwości robienia obrazków, więc dziewczyny focą. Jak dobrze być jedynym facetem w zespole, normalnie traktują jak księcia, mówię Wam ;)

W dzisiejszym kursie zajmiemy się dziurkaczami tymi od rogów. Dziewczyny podpowiadają, że to dziurkacz narożny, ok, niech i tak będzie. Dzięki nim stworzymy ozdobne kółko. Możecie wykorzystać je w swoich pracach lub np.użyć jako podstawkę szklanki czy kufla ;)
Poradzimy sobie bez skomplikowanych maszyn.

Sponsorem dzisiejszego kursu jest sklep DIGI-SCRAP.
Szczegóły znajdziecie na końcu kursu.


Czyli dzisiaj czas na OZDOBNE RAMKI

Co nam będzie potrzebne?
- dziurkacze narożne
- kółko wycięte z papieru do scrapbookingu
- małe nożyczki
- oraz inne potrzebne rzeczy do ozdobienia naszej kartki (Tulipanka, autorka zdjęć, użyła stempelka ze sklepu digi-scrap.pl)


Do brzegu naszego wyciętego kółka (im większe kółko tym większa ramka) przykładamy dziurkacz narożny (tak jak na poniższym zdjęciu).


A tutaj efekt...


Następnie powtarzamy czynność zwracając uwagę na to aby dziurkować w miarę blisko siebie.


mogą pozostać nam kawałki papieru przy brzegach, nie denerwujcie się tym szczegółem, potem wytniemy je nożyczkami...


tak wygląda po wycięciu "zbędnych" kawałków...


A tutaj efekt końcowy.

Może zdarzyć się tak, że w pewnym momencie będziemy mieć fragment gdzie dziurkacze się na siebie nałożą - wtedy w tym miejscu możemy przykleić jakąś ozdobę...


Jeszcze jeden przykład z dziurkaczem (ten dziurkacz kosztował 3 złote i od dawna nie był używany - teraz już wiem do czego będzie służył)


Dwie ramki - prawie jak z Big Shota?


A tutaj kartka, w której Tulipanka wykorzystałą ramkę z dziurkaczy.
Genialne prawda?



A teraz...
UWAGA UWAGA

Jeżeli spodoba się Wam ten kurs i zechcecie go wykorzystać pochwalcie się swoimi pracami. Osoba, której praca zostanie wybrana przez diabelskie jury (przewodniczący oczywiście ja - Zdzich)
wygra bon na 15 złotych do wykorzystania w sklepie DIGI-SCRAP

Czas trwania konkursu do 31 maja :)



22 komentarze:

  1. No i bomba :D
    ja juz kiedys próbowałam zrobić, ale wychodziło krzywo, ale jak facetowi wyszło, to musze jeszcze raz spróbowac :)))
    fajny kurs !

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł! Zdzichu ty to masz głowę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik, super konkurs, ale mnie zaintrygowało coś innego :)
    Zdzichu, może tak przy okazji focenia, dziewczyny cykną i Tobie zdjęcia. Chciałabym na własne oczy ujrzeć rodzynka w zespole ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOO Kati popieram.. cyknąć fotkę rodzynkowi ;)
    A kursik fajoski i do wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że pomysł fajny, juz go gdzieś nawet widziałam, tylko nie mam porządnych dziurkaczy narożnych, ale to akurat łatwo można naprawić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdzichu jest wstydliwy, ale zobaczymy co da sie zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochany Zdzichu :-) Ja próbuję z taka ramką od pół roku i nijak mi nie wychodzi...twój kurs traktuję jak wyzwanie...efekty pokażę niebawem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam narożnego dziurkacza:( gdzie taki można kupić za 3 zł? najtańsze właśnie takie widziałam za 8...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupowałam w Holandii za niecałe euro...

    A w Polsce poluję na okazję na allegro i na zrekidoreki i innych takich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurs mi się bardzo spodobał i jak tylko go zobaczyłam ruszyłam do akcji no ale mam tylko jeden rogowy dziurkacz i wyszło mi tylko część wzoru ale okropnie chciałam zrobic według ZDZICHA i wyszło co wyszło.sam pomysł SUPER.jESLI CHODZI O DZIURKACZE TO ONE SĄ NA ALEGRO OKOŁO 18 ZL.DO TEGO KURSU WSZYSTKIE SIĘ NIE NADAJĄ.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pomysłowości.Pięknie to wygląda :)...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Super sprawa! Musze sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No zapraszamy do próbowania bo jest o co walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu - jeśli wychodzi Ci tylko fragment koła, to zawsze tez taki fragment można użyć w kartce, czy scrapie :):):) Wierzymy w waszą kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokusiłam się na wykorzystanie TWOJEGO pomysłu skutki można ocenić :http://zdnakuferka.blogspot.com/2011/05/pamiatka-na-i-komunie-swieta.html

    Wyszło jak wyszło,miałam tylko jeden dziurkacz narożny kompletny brak weny twórczej i jak zwykle mało czasu,a pamiątka była potrzebna na "wczoraj" :).Dzięki za pomysł.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja=)
    http://artmato.pl/2011/05/22/368/
    Pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł. Co prawda moje dziurkacze średnio się do tego nadają, ale to znaczy, że już nadeszła pora, by zaopatrzyć się w nowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czary Mary i Artmato.pl zgłoście swoje prace przez Inlinkz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepraszam, już dodałam przez Inlinkz=) Teraz powinno być ok=)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już przekonałam się jak łatwo i na wiele sposobów można wykorzystać dziurkacz narożny. Mój kursik tutaj:http://asiscrapki.blogspot.com/p/kursik-na-big-sniezynke.html
    A tu jeszcze inny wariant wykorzystania dziurkaczy narożnych: http://asiscrapki.blogspot.com/2011/01/dla-dziadka.html

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko.. Zdzichu... jaki boski kurs... i dlaczego ja nigdy sobie nie kupiłam dziurkacza narożnego! :D Zawsze wydawały mi się bezużyteczne! Ramki faktycznie wychodzą jak z maszynki! Super!

    OdpowiedzUsuń