środa, 11 maja 2011

Czas na liftowanie - kartka Amy


Witajcie :)

Dzisiaj środa czyli przed Wami kolejne liftowe wyzwanie :) Czekaliście na nie co? :D

Mamy dla Was świetną kartkę Amy.
Zajrzyjcie też na blog Amy - http://pickledpaperdesigns.blogspot.com/.

Przypatrzcie się karteczce...

A zanim popodglądacie nasze interpretacje jeszcze jedna świetna wiadomość...
A więc nagrodą w tym wyzwaniu jest komplet kolczyki + zawieszka (kamyki + srebro).

Wyróżnienie przyznamy poprzez głosowanie a nagrodę powyższą przydzieli Pan Random :)

Zmotywowani?
A więc popatrzcie na nasze interpretacje...

AgnieszkaBe

Anniko

Karmeleiro

Noami

Tulipanka

i do dzieła :)

Na Wasze prace czekamy do 23 maja do północy.





8 komentarzy:

  1. Biżuteria bardzo mi się podoba moze mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój drugi lift w życiu, więc proszę mnie zbyt surowo nie oceniać! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam wczoraj pracę, a dziś moja notka wyparowała :( (pewnie przez te problemy z bloggerem), mam skasować link i po powrocie z weekendu drugi raz opublikować notkę z liftem? Bo zgłupiałam :((

    OdpowiedzUsuń
  4. MłodaKobieto, niestety wszystkim nam blogger zwariowal :/ Nam rowniez zjadlo posta z podsumowaniem.
    Chcialybysmy zobaczyc Twoja prace, wiec jak mozesz, prosze podlinkuj nowy post ze zdjeciem pracy na wyzwanie jak juz go opublikujesz. Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też blogger powariował,ale mam nadzieję,że wszystko ok z moim linkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wrocilo do normy, posty widmo juz sa na swoich miejscach :) MlodaKobieto, Twoj post tez wrocil, linki sa ok

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok, dzięki za potwierdzenie, mam nadzieję, że już nic nie poznika :))

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz zgłaszam pracę i nie jestem pewna czy wszystko zrobiłam dobrze... jeżeli mojej pracy nie będzie, to spróbuję jeszcze raz...
    a poza tym, wszystkie te kartki są super! :))

    OdpowiedzUsuń